Dnes to nebude tolik o iPadech, ale více o „neiPadovské“ tvořivosti.
Potřebuji s dětmi číst slabiky, tvořit z nich slova a poté věty, ale tak nějak jim nemůžu všem vytvořit jeden standardní materiál, protože každý zná jiná písmena :-).
Proto si musí děti tvořit slabiky a slova samy. A kdo dané písmeno nezná, tak se jej ten den „bohužel“ bude muset naučit.
Na videu je vidět, jakou cestou mohou tvořit děti písmena, slabiky a slova.
Máme sekci zapisovatelů – zapisují na iPady (kvůli pozdějšímu jednoduššímu sdílení) do aplikace poznámky slabiky a slova, která se vymyslí.
Početnější část vymýšlí slabiky a slova přes jednoduché pohybové cvičení.
Slabiky zkopíruji do aplikace CloudArt, promítnu na stěnu, děti přepisují.
Učí se číst slabiky, čtou, píši zpětnou vazbu na mail, sdílím všem na disk.
Krásná práce. Vždycky mě pohladí po učitelské duši, když někdo děti přivede k tomu, že se chtějí učit samy.