Je konec školního roku a osmáci už v rámci hodin zeměpisu procestovali celou Českou republiku. Poslední kapitoly tohoto předmětu jsou věnovány cestovnímu ruchu.
Vydala jsem se do osmičky suplovat, v náruči iPady a v hlavě cíl využít to, co už „děti“ znají a naučit je, co ještě neznají.
A tak vám osmáci pomocí iPadů a aplikace Photocomic vytvořili malé koláže zajímavých míst několika krajů. Poznáte je?
Co práce obnášela?
- rozdělení do skupin
- volbu kraje
- nácvik ukládání obrázku do iPadu
- seznámení s prací s aplikací Photocomic – volba rozložení obrázků, jejich vkládání, psaní textu, volba fontu, odesílání hotové koláže mailem
- výběr vhodných míst, která chtěli žáci doporučit, a hledání příslušných obrázků
- vlastní tvorba koláže a její odeslání
Příště nám snad už půjde práce rychleji (až teda zase půjdu suplovat :) ). Tentokrát dokončily práci jen tři skupiny ze čtyř.
Pro děti určitě zajímavé opáčko, Hani. Díky za další inspiraci.