Naším cílem pro proběhlý školní rok v oblasti AAK bylo vytvořit metodický materiál umožňující začlenit do výuky systematickou práci s jádrovým slovníkem. Více popsáno v minulém příspěvku
Povedlo se :).
Protože z vašich ohlasů vím, že zájem o materiály, týkající se jádrového slovníku, je velký, sdílím následující …
Přehled pro 10 školních měsíců včetně metodického doporučení:
Budu ráda za zpětnou vazbu i vaše zkušenosti :)
Co plánujeme dál?
- pokračovat v pravidelném setkávání zájemců s metodičkou AAK
- vytvořit v AAK formě učební materiály pro žáky vyšších ročníků speciální školy
- důsledně propojit RJS s dalšími předměty (ČaS, HV, PVČ), včetně plánování v měsíčních tematických plánech
- ověřovat a prohlubovat využívání pomůcek k očnímu ovládání PC a iPadu
- zvyšovat samostatnost dětí s těžším tělesným postižením formou alternativních způsobů ovládání okolního prostředí (betatesteři)